Over ons

De Huurdersvereniging Oost heeft als hoofddoel de belangenbehartiging van alle huurders in het stadsdeel Amsterdam-Oost (ontstaan na fusie van de stadsdelen Oost/Watergraafsmeer en Zeeburg in mei 2010). Dit doen wij door overleg met stadsdeel Oost, woningbouwcorporaties en particuliere verhuurders. Hiernaast spreken wij in bij vergaderingen van het stadsdeel om zaken die huurdersbelangen raken aan te kaarten en op de agenda te krijgen.

De Huurdersvereniging Oost streeft naar het behoud van voldoende betaalbare en goed onderhouden huurwoningen. Zij werkt nauw samen met andere organisaties die opkomen voor huurdersbelangen.

Meest recente berichten

contributie

Beste leden. Ondanks de corona gaan wij natuurlijk gewoon door. Voor die leden die gewend waren de contributie per acceptgiro te betalen, dat kan niet meer. Wilt u de contributie 2020 zelf overmaken op gironummer NL 34 0009 2732 87 tnv huurdersvereniging oost. u kunt ons ook machtigen om 1 keer per jaar de contributie a 10 euro van uw rekening af te schrijven. vult u dan het formulier bij lid worden in.

Het bestuur.

1. spreekuren Reacties uitgeschakeld voor spreekuren
  2. Nieuwsbrief no 1 Reacties uitgeschakeld voor Nieuwsbrief no 1
  3. Succes! Reacties uitgeschakeld voor Succes!
  4. Nieuwsbrief 3-2019 Reacties uitgeschakeld voor Nieuwsbrief 3-2019
  5. RODDEL EN ACHTERKLAP Reacties uitgeschakeld voor RODDEL EN ACHTERKLAP
  6. LET OP SPREEKUUR BETONDORP Reacties uitgeschakeld voor LET OP SPREEKUUR BETONDORP
  7. Duurzaam Reacties uitgeschakeld voor Duurzaam
  8. Vacature Bestuurslid (m/v) Reacties uitgeschakeld voor Vacature Bestuurslid (m/v)
  9. OPZEGGING LIDMAATSCHAP HA Reacties uitgeschakeld voor OPZEGGING LIDMAATSCHAP HA
  10. Maak een eind aan FLEXCONTRACTEN ! Reacties uitgeschakeld voor Maak een eind aan FLEXCONTRACTEN !
  11. HA CRISIS Reacties uitgeschakeld voor HA CRISIS
  12. Verklaring verwijdering nieuwsbrief 5 Reacties uitgeschakeld voor Verklaring verwijdering nieuwsbrief 5
  13. Bewoners winnen van Anti-kraak BV en Stadgenoot Reacties uitgeschakeld voor Bewoners winnen van Anti-kraak BV en Stadgenoot
  14. Nieuw bewonersinitiatief dubbelglas in Tweede Oosterparkstraat Reacties uitgeschakeld voor Nieuw bewonersinitiatief dubbelglas in Tweede Oosterparkstraat
  15. Verruiming van de Leegstandwet. Wat vind jij daarvan? Reacties uitgeschakeld voor Verruiming van de Leegstandwet. Wat vind jij daarvan?
  16. De jacht op huurders gaat door Reacties uitgeschakeld voor De jacht op huurders gaat door
  17. Het leed dat splitsen heet Reacties uitgeschakeld voor Het leed dat splitsen heet
  18. Kort Geding tegen “gluurverhoging” Reacties uitgeschakeld voor Kort Geding tegen “gluurverhoging”
  19. Nieuwsbrief 2012 – 2 Reacties uitgeschakeld voor Nieuwsbrief 2012 – 2
  20. Stadsdeel Oost handhaaft op WAT??! Reacties uitgeschakeld voor Stadsdeel Oost handhaaft op WAT??!
  21. Strafwerk voor commissie wonen (inspraaktekst 28-11-2011) Reacties uitgeschakeld voor Strafwerk voor commissie wonen (inspraaktekst 28-11-2011)
  22. Woonbond en HV Amsterdam zetten rechtszaak over maximumhuren door Reacties uitgeschakeld voor Woonbond en HV Amsterdam zetten rechtszaak over maximumhuren door