Samen staan we sterker!

Het is ingewikkeld om precies te weten wat je rechten als individuele huurder zijn. Huurders die iets voor elkaar willen krijgen bij hun huisbaas, moeten vaak veel geduld en doorzettingsvermogen hebben.

Als je samenwerkt, krijg je gemakkelijker iets voor elkaar. Huurdersvereniging Oost is een samenwerkingsverband van huurders, professionals en betrokkenen die informatie, ervaring en kennis over huren (in Oost) verzamelen om de belangen van huurders zo goed mogelijk te kunnen behartigen. Door deze bundeling van krachten zijn wij instaat vele huurders uit Oost te helpen bij vragen of problemen waar zij tegen aan lopen.

Word dus lid en ondersteun de vereniging financieel! De lidmaatschapskosten voor individuele leden is slechts €10 en voor bewonerscommissies €25. Hiermee draagt u bij aan belangenbehartiging op maat.

Samen staan we immers sterker!

Tevens zijn we altijd op zoek naar enthousiaste mensen die zich actief willen inzetten voor onze vereniging (zie onze Vacature).