Vorige week hebben wij een interessant gesprek gehad me t twee vertegenwoordigers, van bedrijven die zich bezig houden met duurzaam/gasloos. het  is erg opvallend dat de overheid veel praat over duurzaam en gelijkertijd een zeer hoge ambitie uitspreekt over wanneer , maar niet over hoe en wie betaald. VVD is geen voorstaander van de vervuiler betaald. Dat zou teveel van bedrijven vragen volgens deze rampfiguren. Hoe is ook een groot probleem .Met  warmtenet?  Welliswaar nog niet beschikbaar,denk aan al de pijpleidingen en warmtepompen die nog gemaakt en ingegraven moeten worden. Maar de overheid kan daar wel tot in de einde van dagen van profiteren. Belasting is een makkelijk systeem waar niet tegen valt te protesteren.(burger betaal maar). Wij hebben geprobeerd om onze huurders enig inzicht te geven wat wel beschikbaar is en zonder ingewikkelde graaf en  breekwerk en  betaalbaar.

Infraroodverwarming is zo’n mogelijkheid.  Voordeel stekker in het stopcontact en genieten maar. Nog een voordeel geen radiatorenn en lelijke pijpleidingen in en aan het huis.  Een inductie kookplaat en een instantheating gasvrij. Minimum aan investering maximum gemak. Als we dit dan ook nog kunnen combineren met zonnepanelen  0 op de meter. Win win lijkt ons op het eerste gezzicht. Voor meer informatie kunt u altijd op ons spreekuur terecht. U kunt natuurlijk ook even bij links kijken daar wordt u met 1 klik doorverbonden met Black Sun.