VACATURE

Gedreven bestuurslid (m/v)
De huurdersvereniging  komt op voor de bewoners van Amsterdam oost. De thuisbasis  van de Huurdersvereniging Oost is stadsdeel Oost maar we zijn ook regelmatig actief richting het stadshuis en Den Haag. We hebben enkele honderden leden. We hebben een activistische inslag, maar zijn daarnaast met diverse partijen in overleg. Wonen ie een eerste levensbehoefte waarbij op buurtniveau vaak behoorlijk strijd moet worden geleverd. We geven huurders eerste- lijns hulp, waarbij politieke en media aandacht regelmatig word ingeroepen. We zijn natuurlijk ook actief met website en sociaal media en zijn regelmatig in de rechtbank te vinden. Waar nodig is hierbij ondersteuning van !WOON beschikbaar .Als vrijwilliger actief zijn voor de Huurdervereniging Oost is absoluut niet slaapverwekkend.
We trekken samen op bij:
Ondersteuning bieden aan  huurders met een conflict met hun huisbaas of overheden
Versterken van de organisatorische capaciteiten van huurders in een collectief verband
Overleg voeren met andere huurdersorganisaties, politici,  !Woon en huurrechtadvocaten
Organiseren van verbredende acties, publiciteit, campagnes en debatten
Bestuursactiviteiten: je bent
Realistisch,zelfverzekerd, Zelfverzekerd hulpvaardig en betrouwbaar en heb affiniteit met de bewoners van Oost Vaardig genoeg met en snel bereikbaar per telefoon en e-mai

Je kunt samenwerken, strategisch denken, affectief communiceren en pakt snel de nieuwe vaardigheden op

In staat bij contactpersonen in het vastgoed en  bij de overheid respect af te dwingen voor de belangen van de Minimaal 8 uur beschikbaar per maand, in te delen naar wens

Wij bieden:
Toegang tot scholing en informatie- materiaal , vergoeding van je onkosten.
Spreekt je dit aan, stuur dan een E-mail met CV naar info@huurdersverenigingoost.nl
www.huurdersverenigingoost.nl                                                      t@huurdersverenig
Spreekuur: woensdag en vrijdag van 11.00 tot 13.00 uur 2e Boerhavestraat 46hs